Comitet Director
- Manager - Ec. Vavura Constantin Cosmin
- Director Medical- Dr. Raut-Bratiloveanu Cosmin
- Director Financiar Contabil - Ec. Olaru Mihaela
Conducerea Spitalului
- Manager - Ec. Vavura Constantin Cosmin
- Director Medical- Dr. Raut-Bratiloveanu Cosmin
- Director Financiar Contabil - Ec. Olaru Mihaela
Consiliul de administrație
Se constituie Consiliul de Administratie al Spitalului Orasenesc ,,Sfantul Stefan,,Rovinari in urmatoarea componenta:
Presedinte:D-na. Tauru Dorida Mioara -reprezentant al Primarului Orasului rovinari
Membrii: Dl. Stoian Vasile Narcis -reprezentant din partea DSP Gorj.
D-na Ec.Vilceanu Simona Raluca – reprezentant din partea DSP Gorj.
Dl. Ungureanu Dumitru Florian -reprezentant din partea Consiliului Local Rovinari.
Dl. Barbulescu Constantin Andrei -reprezentant din partea Consiliului Local Rovinari.
D-na Iordache Ileana -reprezentant din partea Consiliului Local Rovinari.
Secretar: Barbonie Maria Rodica -Consilier la Biroul de Management al Calitatii.
Membrii supleantii:
D-na Delcea Ana – reprezentant din partea Consiliului Local Rovinari
Dl.Ciopanoiu Ion – reprezentant din partea Consiliului Local Rovinari
Dl. Sitaru Mihai – reprezentant al Consiliului Local Rovinari
Dl. Pungan Marian Constantin – reprezentant al Primarului Orasului Rovinari
D-na Dumitru Daniela – reprezentant din partea DSP Gorj
D-na Ivascu Leontina – reprezentant din partea DSP Gorj
Consiliul Etic
Consiliul Etic este alcatuit conform art.3 alin.l din Ordinul 1502/2016 ,dupa cum urmeaza:
-Dr.Pirlogea Robert-Florin-membru permanent -presedintele Consiliului Etic
-Dr.Butulescu Silviu Gheorghe — membru permanent
-Dr.Cocheci Vasile Ionut — membru permanent
-Dr.Piroiu Serban Ion-membru permanent
-As.Rotaru Mirela Loredana -membru permanent
-As.Olaru Mirela Ileana — membru permanent
-Dr.Zgabaia Catalina — membru permanent
-Dr.Bivolaru Nicoleta Denisa -membru supleant
-Marina Ciprian Vlad — membru supleant
-Dr.Catrina Maria Magdalena -membru supleant
Birou de Resurse Umane
- Sef birou - ec. Boruga Elena
- Economist IA - ec. Glodeanu Nicoleta Simona
- Secretar - Draghici Alina Gabriela
Birou Financiar Contabil
- Economist II - ec Portsalmy Florentina Marilena
- Magazioner - Preda Cristina
Relații cu Publicul
- Consilier III - Craete Ionela Mihaela
Compartiment Statistica
- Statistician Medical Principal - Semeniuc Catalina
Biroul de Management al Calității Serviciilor Medicale
- Medic specialist - Dr. Mogan Delia
- Consilier II - Barbonie Maria Rodica
Compartiment Achiziții
- Consilier III - Virtosu Ionut Valentin
Birou Tehnic Administrativ, Aprovizionare și Transport
- Sef birou - ec. Manescu Nicusor
Program de Audiențe
- Manager - Luni 10:00 - 12:00 și Joi 10:00 - 12:00
- Director Medical - Marți 10:00 - 12:00 și Miercuri 10:00 - 12:00
- Director Financiar Contabil - Vineri 10:00 - 12:00
Documente
Regulament Intern
Regulament de Organizare și Funcționare
Chestionar de satisfacție pacienți
Servicii dedicate
Departamentele noastre
Medicină Internă
- 1Doctori specialisti
Chirurgie Generală
- 3Doctori specialisti
Compartiment ATI
- 2Doctori specialisti
Ani de Experiență
Angajați
Saloane Moderne
Pacienți Fericiți
Întrebări frecvente
Ce documente sunt necesare la internare ?
Serviciile medicale spitalicesti se acorda asiguratilor pe baza recomandarii de internare din partea medicului de familie, a medicului de specialitate din unitati sanitare ambulatorii, aflate în relatii contractuale cu casele de asigurari de sanatate. În situatia în care pacientul nu poate dovedi calitatea de asigurat, spitalul acorda serviciile medicale de urgenta necesare, având obligatia sa evalueze situatia medicala a pacientului si sa externeze pacientul daca starea de sanatate a acestuia nu mai reprezinta urgenta; la solicitarea pacientului care nu are calitatea de asigurat, se poate continua internarea, cu suportarea cheltuielilor aferente serviciilor medicale de catre acesta;
Pacientii trebuie sa prezinte urmatoarele documente:
1. Bilet de internare de la medicul de familie sau medicul specialist;
2. Buletinul sau cartea de identitate,card de sanatate;
3. Dovada calitatii de asigurat;
Ce documente se eliberează la externare ?
- Bilet de externare;
- Scrisoare medicala;
- Certificat de concediu medical(dupa caz);
- Adeverinta medicala(dupa caz);
- Reteta medicala;
- Decont de cheltuieli.
Care sunt condițiile de internare ?
Asistenta medicala spitaliceasca se asigura cu respectarea urmatoarelor criterii:
a) urgente medico-chirurgicale si situatiile în care este pusa în pericol viata pacientului sau au acest potential, care necesita supraveghere medicala continua;
b) diagnosticul nu poate fi stabilit în ambulatoriu;
c) tratamentul nu poate fi aplicat în conditiile asistentei medicale ambulatorii;
d) alte situatii bine justificate de catre medicul care face internarea si avizate de medicul sef de sectie.
Mentionam ca toate internarile se fac in concordanta cu structura de sectii si compartimente pe specialitati a spitalului.
Serviciile medicale spitalicesti sunt preventive, curative, de recuperare si paliative si cuprind:
a) consultatii;
b) investigatii;
c) stabilirea diagnosticului;
d) tratamente medicale si chirurgicale;
e) îngrijire, recuperare, medicamente, materiale sanitare, dispozitive medicale, cazare si masa.

